W warszawskim kompleksie Royal Wilanów odbył się prestiżowy BLOW Premium Trend Show. Innowacyjny koncept targów zgromadził nie tylko miłośników marek modowych – Łukasz Jemioł, Paprocki & Brzozowski, Blessus oraz Julia Janus z Litwy – lecz także pasjonatów designu i koneserów młodej sztuki.

 

Ogromnym atutem BLOW Premium Trend Show okazał się udany mariaż sztuki z modą i designem (także motoryzacyjnym – goście mogli podziwiać najnowszy model audi Q2). Organizatorom udało się zgromadzić na warszawskim Wilanowie kilkadziesiąt wybranych marek premium prezentujących przede wszystkim szeroko rozumianą modę dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz galerie i topowe studia projektowe. Wydarzenie stało się miejscem bliskich spotkań klientów i wystawców, ale nie tylko – stworzyło również pretekst do kontaktów pomiędzy markami. Kilka z nich już rozmawia o konkretnych formach współpracy.  Mowa tu m.in. o kooperacji Łukasz Stokowski Gallery i SMEG Polska, w wyniku której powstanie autorski projekt lodówki wykonany przy udziale warszawskiego artysty. Bardzo nas cieszą takie wieści, ponieważ oznacza to, że idea trend show – wykreowania przestrzeni do nawiązania głębszych relacji pomiędzy uczestnikami BLOW – została zrealizowana – powiedział Bartłomiej Magoch z firmy TFH, która zorganizowała wydarzenie. Mocnym akcentem poświęconym sztuce podczas BLOW stała się XII Aukcja Nowej Sztuki, prowadzona przez Anitę Wolszczak z Art In House, która wzbudziła ogromne emocje. Podczas piątkowej licytacji obraz Wojciecha Brewki I have a dream (2016) został sprzedany za kwotę 10 tysięcy złotych. Łącznie licytowane były 62 prace.
BLOW Premium Trend Show to również cykl wykładów, paneli dyskusyjnych i warsztatów,  które wzbogaciły program wydarzenia. W specjalnie przygotowanym audytorium słuchacze spotkali się m.in. z projektantem Oskarem Ziętą, Wiolettą Podgórską z Book of Luxury, Adrianną Zawadzińską, Miss Polski na Wózku 2016, Magdaleną Korol z Instytutu Prawa Mody oraz Urszulą Wiszowatą, redaktor naczelną portalu Fashion Biznes.
Swoją specjalną strefę miał również magazyn La Vie.

Z okazji BLOW Premium Trend Show w Royal Wilanów wspólnie z Eyebar, profesjonalnym salonem pielęgnacji brwi, przygotowaliśmy wiele atrakcji. Nasi goście mogli skorzystać ze stylizacji brwi oraz porad w zakresie makijażu i odpowiedniego doboru fryzury. W przygotowanym przez nas konkursie można było wygrać voucher do Eyebar oraz darmową półroczną prenumeratę La Vie. Kolejne spotkanie wiosną 2017 roku. |

 

Marki obecne na BLOW Premium Trend Show to m.in.: Łukasz Jemioł, Paprocki & Brzozowski, Blessus, UEG, Julia Janus, Stokowski Gallery, ZIETA, Smeg, VZÓR, HERSE 1868, sklep CL2.