Lokale AïOLI jako jedyne w całej Polsce w zeszłym roku podjęły się działań dotyczących nagłaśniania tematu niedożywienia. Jednocześnie AïOLI stały się jedynymi kantynami w Polsce przystosowanymi do wizyt gości niewidomych i słabo widzących.
W nowej karcie pojawiła się nowa pozycja – owoc silnej współpracy tym razem z Nurture The World, globalną organizacją działającą na rzecz dożywiania potrzebujących, a w szczególności dzieci. W wiosenno-letnich propozycjach goście AïOLI znajdą wyjątkową sałatkę AïOLI dla Nurture The World, z której część dochodu zostanie przekazana za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce do najbardziej potrzebujących. Jednocześnie w ramach swoich działań prospołecznych AïOLI wraz z Niewidzialną Wystawą (www.niewidzialna.pl) rozpoczyna wspólne działania, tym samym otwierając się na kolejną grupę społeczną – osób niewidomych. Misją AïOLI jest zmiana, która ułatwi osobom niewidomym i słabo widzącym funkcjonowanie w codziennym życiu. Poza wprowadzeniem menu w alfabecie Braille’a restauracje zostaną w pełni dopasowane funkcjonalnie do potrzeb słabo widzącychtych osób. Odbędzie się też wiele wydarzeń towarzyszących. |