Mitsubishi od dawna przeważa nad konkurencją dbałością o szczegóły oraz japońskim designem. Tym razem poprzeczkę stawia jeszcze wyżej. Japońscy mistrzowie designu opracowali programy umożliwiające personalizację SUV-a do własnych potrzeb oraz gustu.

 

Każdy dostępny pakiet: Esencja, Elegancja, Emocja, Fascynacja oraz Perfekcja charakteryzuje się niezwykłą szlachetnością, estetyką i gracją. Koncern Mitsubishi Motors wprowadził właśnie najnowszą linię dedykowaną do Outlandera: Caligraphy, w której dostępne są wyspecjalizowane, zindywidualizowane pakiety, określone właśnie powyższymi określeniami. W oczekiwaniu na testowy model kojarzyliśmy Outlandera raczej z wypadem na mazurskie moczary niż z czwartkowym wyjściem do opery. Nic bardziej mylnego! Auto powala elegancją i delikatnością, przy zachowaniu klasycznych cech, jakie Outlander mieć musi, ale to już tylko można dostrzec w momencie usadowienia się naprzeciw kierownicy, ewentualnie w drugim, a kto woli, w trzecim rzędzie, i wyjechaniu w przestrzeń miejską. |