Na jeden styczniowy wieczór przestrzeń eventowa In1Place w Warszawie zmieniła się w krainę lodu poważnie zagrożoną, nie tyle globalnym, co lokalnym ociepleniem. Stało się tak za sprawą pokazu mody kostiumów kąpielowych marki SUSAN SWIMWEAR, należącej do Zuzanny Niemczyckiej.

 

Nieprzystający do aury za oknami pokaz przyciągnął wiele znanych twarzy, a sam show porównać można do parady anielic w pięknym zimowym anturażu. Modelki z konstrukcjami kojarzącymi się z anielskimi skrzydłami, które wykonała z jubilerską wręcz precyzją absolwentka warszawskiej ASP – Kasia Artymowska, wzorem aniołków z pokazów Victoria’s Secret, zapewniły widzom przepełniony zmysłowością i radością performance.
Wśród sponsorów znaleźli się m.in. MB Motors Puławska Autoryzowany Dealer Mercedes Benz, Kazar Studio, Proenergy. Za identyfikację wizualną marki odpowiada agencja kreatywna Courier 96, patronat prasowy: La Vie Magazine oraz VIP Magazine. |

Od lewej: Magda Maskiewicz Courier 96, Zuzanna Niemczycka, Małgorzata Bujalska Courier 96.
Marcelina Zawadzka